Hotelová komunikace se zákazníkem
„Hurá, máme další rezervaci.. a tím naše komunikace se zákazníkem teprve začíná“
Komunikace před příjezdem může vystavět oboustrannou důvěru, která vede k vyšším tržbám. Před příjezdem můžete získat plno cenných informací a nastartování hostova zážitku. Co by rozhodně nemělo chybět ve vaší komunikaci se zákazníkem?
Děkujeme, že jste si vybrali náš hotel (max. 30 min od rezervace)
Nejen poděkování, ale sdělení podstatných informací, stejně jako prodat dodatečné služby.
- jednoduchý popis hotelu
- informace o servisu snídaně a otevírací době restaurace
- informace o možnostech a cenách parkování
- časy recepce / vyzvednutí klíčů
Uvidíme se za pár hodin (24 hod před)
- Uvítací e-mail
- Příjezd do hotelu (mapa odkaz)
- Transfer do hotelu
- Info o check-in/out
- Speciální nabídka restaurace, představení šéfkuchaře
- Dodatečné atrakce v rámci vašeho hotelu (spa procedůry, fitness, lobby bar, bazén)
Vítejte!
- Nabídka lepšího pokoje za vyšší cenu, možnost masáže, privátní wellness, večeře při svíčkách, snídaně do postele
- Získat souhlas s marketing. aktivitami – zdůraznit speciální slevy a nabídky, vstup do věrnostního programu
Odjezd hosta (Max. 1 den po check-outu)
- Poděkování za jeho pobyt
- Prosba o zanechání recenze s možností zlepšení služeb - Na vašem názoru nám záleží
- Výhodná nabídka na další pobyt (přímá rezervace)
O 365 dní později
Email s podobnou nabídkou
Časopis COT 2/2020, (str. 50-51)
Autor: Radka Telyčková
www.viceprimychrezervaci.cz